Serwis Gamestar opublikował nowy wywiad z pracownikami studia CD Projekt RED, który koncentrował się na Cyberpunku 2077. Większość z omówionych tam rzeczy nie będzie nowością dla osób śledzących ten projekt, ale warto zwrócić uwagę na deklarację, że podczas zabawy napis „game over” zobaczymy tylko po śmierci postaci.
Autorzy projektują kampanię tak, aby porażka podczas zadania nie kończyła zabawy. Zamiast powtarzać misję, gracz będzie musiał poradzić sobie z konsekwencjami własnych błędów. Jeśli np. podczas zlecenia zakładającego ochronę postaci pozwolimy jej zginąć, to gra będzie toczyła się dalej, zamiast zaproponować powtórzenie wyzwania.
Twórcy wyznali, że starają się przewidzieć najbardziej niedorzeczne zachowania graczy i wziąć je pod uwagę podczas projektowania misji. Takie podejście współgra z niedawnymi deklaracjami, według których przygody w grze mają być znacznie bardziej rozbudowane i różnorodne niż w
Wiedźminie 3.
Źródło:
"Adrian Werner" - GRY-OnLine
|
Klemens
|
2019-04-02 14:15:40
|
|